Árnyjátékok
Árnyjátékok
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Vetítések
-=RTL2=-
Hétfő-Péntek 15:40

-=Cool Tv=-
Vasárnap 14:25

 
Linkek
 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2004-09-12
 
Ezeréves Ikonok

Az Ezeréves Ikonok

Sok-sok évvel ezelőtt, amikor Akunamukanon uralta Egyiptmot, egy ellenséges ország nagy veszélyt jelentett a királyságra. Akunamukanon megkérte a testvérét, Akunadint, hogy végezzen el egy titkos szertartást az Ezeréves Mágia Könyve alapján. Akunamukanon nem tudta elolvasni, hogy mi áll a könyveben, de megbízott a testvérének fordításában. Akunadin és néhány katona elmentek Kuru-Eruna faluba, ahol el akarták készíteni a hét hatalmas erejű tárgyat 99 emberi élet árán. Akunadin megölte Kuru-Eruna 99 tolvaját Akunamukanon tudta nélkül, és elkészítette az Ezeréves Tárgyakat. Miután elkészültek, kiválasztottak hét hordozót a tárgyakhoz. A Vezér Akunamukanon lett és őt követte a hat pap. A birodalom biztonságban volt, hála a tárgyak sötét erejének. Az Ezeréves Tárgyak tragédiája akkor kezdődött, amikor Akunamukanon fia, Atem uralta Egyiptomot. Akunadin nem vette észre, hogy a tárgyak elkészítése óta egy sötét lélek irányítja, Zork Nechrophidius. Ekkor lépett szinre Kuru-Eruna egyetlen túlélője, a tolvaj Bakura. Bakura úgy tudta, hogy a Fáraó felelős a mészárlásért és bosszút akrat állni. Meg akarta szerezni a 7 Ezeréves Tárgyat, hogy Kuru-Eruna alatt egy ősi táblán, ahol a tárgyak készültek, a helyükre rakja őket, és kapjon ő is Zork Necrophidius erejéből. Bár a Fáaró és a papok legyőzték Bakurat, Akunadin, aki a Sötét RPG-ben Bakura eszköze volt, elvette a 7 tárgyat és a táblába rakta őket, így Zork Necrophidius feltámadt. Miután Atem fáraó legyőzte Zorkot, Yugiék elmentek Egyiptomba, ahol mind a hét Ikon valóban a táblába került, és Atem saját testet kapott, majd Yugival egy párbajba keztek. Ez a Ceremonial Battle!

Név: Ezeréves Kirakó/Sennen Puzzle
Jelenlegi tulajdonos: Muto Yugi
Múltbéli tulajdonos: Atem Fáraó
Képesség: Magában hordozza Atem szellemét, ezenkívül némely kérdésekre válaszol és egy kivánságot teljesít, miután kirakták.

 

Név: Ezeéves Pálca/Sennen Rod
Jelenlegi tulajdonos: Ishtar Malik (később Yugi)
Múltbéli tulajdonos: Seto pap
Képesség: A segítségével irányítani lehet mások gondolatait. Ha leveszik az alját, akkor tőr ként is szolgál.

 

Név: Ezeréves Kulcs/Sennen Ankh
Jelenlegi tulajdonos: Shadi (később Yugi)
Múltbéli tulajdonos: Shada pap
Képesség: A hordozója beleláthat mások elméjében, és megváltoztathatja a személyiségét az embernek.

Név: Ezeréves Nyakék/Sennen Tauk
Jelenlegi tulajdonos: Ishtar Isis (később Yugi)
Múltbéli tulajdonos: Isis papnő
Képesség: Hordozója képes a jövőbe és a múltba látni.

 

Név: Ezeréves Mérleg/Sennen Scale
Jelenlegi tulajdonos: Shadi (később Yugi)
Múltbéli tulajdonos: Karim pap
Képesség: Ezen a mérlegen egy ember szívét és egy tollat mérnek. Ha szív nehezebb mint a toll, egy rémséges szörny megtámadja az ember elméjét, illetve képes több szörnyet egy erősebb szörnyé olvasztani.

 

Név: Ezeréves Gyűrű/Sennen Ring
Jelenlegi tulajdonos: Ryou Bakura (később Yugi)
Múltbéli tulajdonos: Mahado pap (később a tolvaj Bakura)
Képesség: Magában hordozza a tolvaj király, Bakura lelkét, és képes megmutatni, az utat a többi Ezeréves Ikonhoz, valamint képes lelkeket kiragadni emberekből, és más dolgokba bezárni azokat.


Név: Ezeréves Szem/Sennen Eye
Jelenlegi tulajdonos: Pegasus J. Crowford (később Bakura, majd Yugi)
Múltbéli tulajdonos: Akunadin pap
Képesség: Képessé teszi hordozóját, hogy olvasson mások gondolataiban valamint képes lelkeket elragadni, és bezárni azokat más dolgokba.

 
Történelem
 
Anime
 
Különlegességek
 
Játékfajták
 
Manga
 
Letöltések
 
Naptár
2025. Április
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 

Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG